13.12.2010

Statusuri de ura si despartire

Statusuri de ura si despartire pentru messenger .


  • Azi sunt putin trist, probabil ca tristea e din afara, daca ar fi din mine as fi prea trist…

  • Iti cer iertare , stiu ca nu crezi ca ma doare, poate daca ai vedem lacrimile mele care cad in fiecare seara pe perna m-ai crede, te rog iarta-ma…

  • Uitarea sigur va veni vor trece clipele pe rând când la trecut te vei gândi păstrează-mă o clipă-n gând…

  • Dragostea incepe cu o gluma si se sfirseste cu un suspin

  • Nu am vrut sa ma ranesti dar ai facut-o, nu am vrut sa te iubesk dar .. si pe asta am facut-o, nu vreau sa te iert dar… o voi face !

  • În dragoste, să nu faci din durerea altuia fericirea ta…Dorul e focul în care ard speranţele, dorinţele, durerile, iar cenuşa ce rămâne reprezintă amintirile…


  • Niciodata in viata ta sa nu arati unei persoane cat de mult o iubesti…

  • E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie.

  • Nu dispera cind soarta te apasa si nici nu plinge de-al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin…

  • Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul.

  • Invatza sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare.

  • Am invatzat sa visez…Dar in acelasi timp invat sa-mi tin ochii deschisi…Realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu …Dar o accept asa cum este…

  • E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc .. traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata

  • Te simti rau atunci cand tu iubesti pe cineva si stii ca el nu te iubeste pe tine ci pe alcineva…te simti singur

  • Viata poate fi inteleasa doar privind in urma ,dar poate fi traita doar privind inainteCel mai rau fel in care simti absenta cuiva este sa stai langa el si sa sti ca nu va fi niciodata al tau.

  • Regret ca esti departe / si nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / in inimiora mea…

  • Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi

  • Cand simti ca vrei sa mori gandeste

  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu