13.12.2010

Statusuri de ras de mori

 Statusuri de ras de mori noi 2011 pentru messenger.
Fugi de tentatii…..dar incet sa te poata ajunge.
Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
A studia insteamna a te indoiesti de inteligenta colegului de birou.
Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risti?
Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi……trage si impinge.
Mama prostilor e mereu gravida
Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit… Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul… Ai fost alaturi de mine cand mi`am busit masina… Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!!
Ai Bani !?… Hai la bere … N-ai bani !? … Dute vere !
Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara !!! Nu-l inteleg ce ghinion are…
Nu beau, nu fumez, nu ma droghez.. un singur defect am – mint!
My name is Bond… Vaga Bond
Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta
viata e un joc de cacat … dar macar are grafica buna
Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra.
Prietenii falsi sa imi dea un Buzz…astazi fac prezenta..
Enervez in rate lunare
Save energy, sleep in school !
“pe usa scria femei, iar inauntru erau numa wc-uri”
o iubesc dar e atat d idioata ink nu isi da seama d asta
Je m’appelle Vasile Mure Je veni de la padure Je gasi nevasta-n pat Se randez vous cu-n alt barbat Quand je preparai ciomagu’ Mon amie sarise gardu’ Il tombeau dans la urzici Sur son cur numai basici!
Decat sa beau si sa nu conduc mai bine fumez si zbor;)
This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, a cat, idiot cat, busy cat, for cat, 20 cat, seconds cat! Now read it all without the word cat!
Tata ma Invatat…sa nu am incredere in 2 lucruri…1 Femei si al 2-la sunt franele de la
 Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu