17.10.2010

Cele mai amuzante poezii

Cele mai amuzante poezii

Un pitic
Atat de mic
Facea baie intr`un ibric
Pe sapun a alunecat
Si piticul s-a inecat

Draga mea iubita
Tinichea hodorogita
Te iubesc si te ador
Ca pe un pui de curca chior

Ingerul meu din cer picat
Ochii tai m-au fermecat
Dintr-o singura privire
M-am indragostit de tine

iubitul meu de dinainte
ti-am dat un pumn, ti-am scos un dinte
voi plange si voi regreta, k nu ti-am scos si o masea
esti frumos k o zambila (ofilita)
cocosat k o camila
ai parul lins ca, coada vacii
cand te vad ma apuk dracii

Draga mea iubita
neagra si parlita
iti trimit din departare
un sicriu si-o lumanare.
si in semn ca te iubesc
eu in cap ti le trantesc.

Pe-o carare lunga-scurta
Un om se ducea venind.
N-avea cap si n-avea gura
Si mergea singur vorbind ...

La lumina orbitoare,
A unui felinar stins
Un poet citea-n picioare
Dar era pe burta-ntins ..

Intr-o noapte-ntunecoasa
Soarele lucea pe cer..
Iara eu cu barca-n casa
Ma plimbam ca un boier

Doua mushte de hartie
Cu nasu- de cashcaval
Jucau sarba pe-o franghie
Si mancau carne de cal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu