05.01.2011

Livia Taloi poze nud

Actrita Livia Taloi, focoasa bruneta care joaca in  "Trasniti din NATO"
Iata ce declara focoasa bruneta


- Pentru mine, da. Consider ca o femeie serioasa trebuie sa aiba un dormitor fierbinte si o bucatarie din care sa nu lipseasca nimic.
- Esti adepta operatiilor estetice?
- Da. Am recunoscut chiar ca mi-am facut un implant cu silicon. Acum nu mai am nevoie sa port sutien! Doar in anumite situatii port sutienul.
- Cat cantaresc implanturile tale cu silicon?
- Fiecare implant cu silicon pe care-l am cantareste 350 de grame.
- Te-ar tenta sa pozezi goala pentru revista Playboy?
- Am facut un pictorial pentru revista Playboy, dar in lenjerie intima. Mi s-a propus sa apar si intr-o alta ipostaza in Playboy, dar acum nu e momentul.
- Consideri ca ti-ar afecta cariera de actrita?
- Nu, dar inca nu sunt pregatita pentru acest pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu