13.10.2010

Statusuri de dezamagire si tristete

Statusuri de dezamagire si tristete
-Daca plang …lacrimez, daca iubesc … te ador!
-M-am asezat pe genunchii singuratatii mele…


-Ma trezesc cu tine-n gand adorm la chipul tau visand, dar tu n-ai vrut sa fii a mea, chiar daca esti dragostea mea…
-Nu-mi spune nimic, e mai bine asa, as vrea sa te cred, dar azi nu mai cred in noi…
-Sufletul nu mai poate fi racorit, doar obrajii aprinsi, scaldati in lacrimi…
-O secunda as vrea sa te privesc, sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns.
-Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!
Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul…
-At my desk cu nimeni…cu tristetea…cu mine…
Iarna noptile se maresc iar zilele se micsoreaza, in sufletul meu e de mult iarna, o iarna polara…
-Tristetea… cuvantul care spune ca ceva nu e bine…
-Petalele care cad nu se mai lipesc, inimile care se despart nu se mai unesc, lacrimile care curg nu se mai opresc…
-Daca as spune ca nu sunt as minti, daca as spune ca sunt as face la fel , pentru ca o parte din mine e la ea/el, dar el/ea nicaieri…
-Ma gandesc la ce a fost si nu inteleg de ce, privesc la cum sunt si nu inteleg cum, ma uit in viitor si vad cum as vrea sa fiu… doar ma uit…
-Sunt aici, caci acolo unde as vrea sa fiu nu sunt…
-M-am asezat pe genunchii singuratatii mele…
-Plang odata cu ploaia, zambesc odata cu soarele, iubesc soarele, dar e mereu ascuns printre nori…
-As spune ca sunt trist, as spune ca nu sunt, nu vreu sa spun nimic, doar scriu: azi e o zi putin mai urata decat ieri…
-Maine va fi frumos, mai va fi mult mai bine, azi … e doar azi…
-Colorand zilele mi-am dat seama ca am o pasiune pentru nuante: negru, mai inchis, foarte inchis…
-Azi e doar o zi din sirul nesfarsit al tristetilor mele…
-Frumusete …exterior, zambet …exterior, inauntru…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu