14.10.2010

Simboluri text de chat si messenger

Simboluri text de chat si messenger






:-)

(Basic) Cel mai des intalnit smiley. Inspira o propozitie sarcastica sau plina de umor
;-)

(Winky) Sugereaza faptul ca utilizatorul a facut o remarca sarcastica/ironica sau flirteaza
:-(

(Frowning) Utilizatorului nu i-a placut ultima fraza sau este suparat/trist
:-I

(Indifferent) Indiferent - mai bine decat :-(, dar nu chiar ca :-)
:->
 
Urmeaza unei fraze sarcastice. Mai rau decat :-)
>:->
 
Urmeaza unei fraze de-a dreptul sarcastica. Mai rau decat :->
>;->
 
Ironie + sarcasm
:-o

Oau!
:-|

Indarjit
:= |
 
Babuin
:-v
 
Vorbind
:-V
 
Strigand
:-r
:-P

Scotand limba
:-*
 
Oops! N-am vrut!
:-D

Zambind
:-x

Sarut
:-[
 
Bosumflat
:-X
 
Un sarut prelungit
>-<
 
Palid
:-}
 
Putin baut
8-]
 
Oau!
8-O
 
Dumnezeule!
:-,
 
Hmmm!
|~(
 
Cineva tocmai mi-a tras una in nas
:^D
 
Minunat! Imi place!
:-c
 
Nefericit
:-C
 
Nu-mi vine sa cred! / Sunt foarte trist
:-B
 
Salivand
:-||

Infuriat
:-#
 
Buzele mele sunt sigilate!
8:|
 
Ochii mari de surpriza
&-|
 
Plangand
(-:
 
Sunt stangaci
%-)
 
M-am zgait la un ecran verde de vreun sfert de ora
:*)
 
Sunt beat
[:]
 
Sunt robot!
8-)

Port ochelari
B:-)
 
Port ochelarii pe cap
::-)
 
Port ochelari normali
B-)
 
Port ochelari cu rama groasa
8:-)
 
Sunt o fetita
:-)-8
 
Sunt o fata mare
&:-)
 
Am parul cret
(:>)
 
Sunt chel
:-{)
 
Am mustata
:-{}
 
M-am dat cu ruj
:-E
 
Sunt un vampir ranjind
:-F
 
Sunt un vampir stirb ranjind
;-(
 
Plang
:-@
 
Urlu
+-:-)
 
Sunt o persoana religioasa
`:-)
 
Mi-am ras o spranceana
|-I
 
Am adormit
|-O
 
Sforai
:-Q
 
Fumez
:-?
 
Fumez pipa
O :-)
 
Sunt un inger
:-S
 
Sunt incoerent
:-/
 
Sunt sceptic
C=:-)
 
Sunt sef
@=
 
Sunt pentru bomba atomica
*:o)
 
Sunt un clovn
:-9
 
Ma ling pe buze
[:-)
 
Ascult la casti
@:-)
 
Port un turban
:-:
 
Sunt mutant
-)
 
Sunt orb
X-(
 
Tocmai am murit
=:-)
 
Sunt rocker/punkist
=:-(
 
Adevaratii punkisti nu zambesc
O-)
 
Sunt ciclop
<|-)
 
Sunt chinez
:-
 
Barbat
>-
 
Femeie
(^(**)^)
 
Porc
%\v
 
Sunt Picasso
C|:-=
 
Sunt Charlie Chaplin
=|:-)=
 
Sunt Abe Lincoln
:-()
 
M-am lovit (la picior)
:-( )
 
M-ai calcat pe picio


M-ai calcat cu masina peste picior



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu