21.10.2010

Replici de agatat fete si baieti pe mess

Replici de agata baieti pe mess:
Da… cautarea ta s-a terminat
Trebuie sa ma insor cu cineva, ca sa nu ma expulzeze.
(in timp ce ea pleaca) Hei nu ai uitat ceva? Ea: ce? Tu: Pe mine
Felicitari ai fost alesa “Cea mai frumoasa fata din camera asta”, iar premiul este o intlanire cu mine
Tu crezi in ajutarea celor nevoiasi? (daca ea zice da), atunci ia-ma acasa cu tine.
Avem vre’un prieten comun care sa ne faca lipeala?
Vreau sa ii dau satisfactia de a mea refuza. Hai da-i drumul
Ce iti place sa mananci dimnineatza? Ea: De ce? Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineatza
Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragutze ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?
Vroiam sa arat acestor flori cat de frumoasa esti …
Esti asa de mihsto cum zic toti baietii?
Scuza-ma vorbeai cu mine? EA: Nu. Atunci incepe acum
Pot sa flirtez cu tine?
Asteapta sa se termine petrecerea, dupa ce se consuma alcool si te adresezi unei persoane pe care nu o stii “Haide ca mergem”
De ce o fata dragutza ca tine, vorbeste cu un idiot ca mine?
Tu esti motivul pentru care am venit singur aici
S-ar putea sa pleci in curad pt ca celelate fete sunt invidioase pe frumusetea ta
Vocile mi-au zis sa vin si sa vb cu tine
Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului ce sa imi aduca de Craciun
Tatal tau este terorist , pentru ca tu esti o bomba
Doamne ce ma bucur ca nu sunt orb !
Unde ai umblat toata viata mea?

Replici de agata fete pe mess:
1. A iesit soarele sau doar ai zambit ?
2. A… pe tine te stiu, nu ai fost finalista in “Miss Romania?”
3. Ai o harta? Ca m-am ratacit in ochii tai.
4. Ai un pansament, m-am lovit la cap cand te-am vazut.
5. Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat.
6. Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?
7. Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?
8. Arati asa de bine, incat era sa fac infarct.
9. Avem vreun prieten comun care sa ne faca lipeala?
10. Buna, pot sa iti cumpar o masina?
11. Ce caine dragut, ce numar de telefon are?
12. Chemati politia. Este ilegal sa aratzi asa de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu