21.10.2010

Poezii emo de dragoste

Poezii emo de dragoste

Sunt un emo,
Ce uşor.
Am o viaţă, o ador.
Sunt tru şi iubitoare
Si depresiva, dar inima mea va plânge.
Va trăi, va zâmbi, va iubi!

Fluturi negri
Iti pare rau – o cruda minciuna.
Doar lacrimi rosii – ar mai conta?
Fluturi negri
Prea tarziu ca sa imi spuna
Ca va fi altfel, dar nu va fi candva
Sub umbrele de copaci, esti mai gol
Cum nici lemnul ce ma sufoca nu-i
Si negri fluturi mi-alinta ochii…
Nu-mi doream sa cazi in genunchi
In noroiul care ma impiedica mereu
Sa privesc culori in straluciri senine.
Acum e prea tarziu sa imi spui
Ca iti pare rau – nu mai ai cui…
Cel care mi-a nascut si totusi mi-a ucis
Si spirit, si inima, si dragoste, si vis

Cand ochii iti sunt plansi
E greu a rade….
Cand toti te urasc
Nu te poti abtine…
Sunt doar eu cu mine’si o foaie de hartie
lLacrimi,aniniri,durere si atat
Dar totul sa terminat
Cand de fapt viatza mea a reinviat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu