14.10.2010

Mesaje haioase de noapte buna

 Mesaje haioase de noapte buna

- In acest moment 3,7 milarde de oameni dorm, 2,3 milioane se indragostesc, 4,1 milioane mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest SMS ... Noapte Buna!!!


- nu te gandi la mine ... sunt in ochii tai ... in mintea ta ... in inima ta ... in sufletul tau ... oriunde ... totusi daca ma vrei ... doar inchide ochii si asculta ce iti spun ... mi-e dor de tine ... noapte buna ...
- Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. NOAPTE BUNA!!!
- Daca sfarsitul acestei zile, ti-a adus o umbra recenta in inima ta, sper ca urarea de nopate buna iti va incalzi inima.
- Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc. Noapte buna.
- Noapte buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?
- As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu